Liebherr SFNSDE 5227 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SFNSDE 5227 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Ronald 02-05-2024

Super blij met nieuwe combinatie

Geschreven voor: Liebherr SFNSDE 5227

Wij hadden een losse koelkast, en een losse vrieskast. Die waren redelijk op leeftijd dus zochten een mooie grote alles in 1 oplossing. De "Amerikaanse" koelkasten die wij hebben bekeken voldeden niet qua indeling en formaat aan onze wensen. Toen kwamen wij deze combinatie tegen, van vrieskast en koelkast met een koppelstuk er tussen, waardoor het als 1 geheel oogt. Super mooi, fijne indeling, vele lades, maakt bijna geen geluid, wij zijn dik en dik tevreden.

Pluspunten

• indeling
  • kwaliteit
  • zeer stil

Minpunten

• geen

d**********@g******** 18-06-2022

Liebherr klasse !!!!!

Geschreven voor: Liebherr SFNSDE 5227

Ik heb de voorkeur gehad voor een kwalitatief goed apparaat en heb de prijs bij mijn keuze niet bepalend laten zijn. De kast, of eigenlijk moet ik schrijven de kasten, want het betreft een side by side combinatie vrieskast en kkoelkast, werden op het afgesproken moment bezorgd. De medewerkers deden goed werk en de kasten werden zorgvuldig neergezet en aangesloten. Toen ze weggingen zeiden ze me dat ik de kasten even rust moest geven en na verloop van enige tijd in gebruik kon nemen. Dat zou ik kunnen doen door de aan/uit knop in de displays te drukken. Echter dat werkte niet zo. De serviceafdeling van Liebherr wist me snel te helpen. Ik moest, in tegenstelling tot wat me was gezegd, op het "vinkje" drukken. Deze info had ik ook uit de bijgeleverde documentatie kunnen halen, echter er was een goede reden waarom ik die info niet meteen tot me kon nemen, daar kwam ik later al lezend achter. Hierbij stelde ik ook vast dat die beschrijving niet volledig is. Over symbolen in het display die werden weergegeven werd in de beschrijving niets gezegd. Wel dat ze er zijn maar wat ze betekenen niet. Kan dus worden verbeterd. Zo ook de zeiden de cryptische tekeningetjes me niet veel. Moeilij!. Later heb ik via een handleiding op internet uiteindelijk gevonden wat ik zocht.

Over de apparaten op zich kan ik nog niet veel melden omdat ze net een paar dagen in gebruik zijn. Wel natuurlijk dat ze uitzonderlijk goed waren ingepakt en er niet alleen mooi waar ook uiterst functioneel uitzien Opvallend is dat de apparaten zeer weinig geluid maken.

Echt een aanwinst.